joi, 17 septembrie 2009

CASTELE DE NISIP

Incetul cu incetul
Totul se naruie incet,
Castele de nisip sterse de maree.
Fumul alungat de vant ,
Vise risipite in van….
Cu ochii in soare
Incerc sa gasesc lumina,
Dar bezna se coboara….
Castele de nisip
Construite cu truda ,rabdare si iubire,
Migala imbinarii fiecarui fir de aur
Se destrama in acidul dezamagirii…
Ma trezesc dupa o betie indelungata,
Din vinul iubirii prea mult am sorbit,
Incerc sa gasesc drumul spre casa,
Castel plamadit din vise
In care acum locuieste altcineva…
Maree zbuciumate ce mi-au distrus speranta,
Mi-au invadat lumina,
Am cazut in pierzanie,
Am visat prea mult,
Am sperat mai mult decat era permis,
M-am innecat in propriul pacat…
Am cosntruit castele din nisip…
Incetul cu incetul
Nimic nu mai ramane,
Amintiri ce s-ar vrea sterse,
Dar ele raman ca marturie
A greselilor din trecut
Si a celor ce vor veni…
Castele de nisip nascute
Din truda fiecarui bob de nisip,
Sudoarea fiecarei lacrimi sarate,
Gustul fiecarei raze de soare…
Vise ce nu trebuiau visate,
Un om ce nu trebuia sa se nasca,
Castele ce nu trebuiau ridicate…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu