sâmbătă, 19 septembrie 2009

COMEMORARE

Astazi comemorez pe toti cei care au plecat,
Si totusi mai exista undeva…
Oare m-au uitat cu totul ?
Undeva in amintirea lor
Mai exist si eu ?
Intr-o camaruta din inima lor
M-au pastrat ?
Eu nu i-am uitat…
In fiecare zi ii port cu mine
Umbre trecatoare care au ramas…
Si sufletul imi plange…
Destin crud i-a indepartat,
Ambitii care au schimbat mersul.
Greseli care nu s-au reparat,
Cuvinte care nu s-au spus,
Sentimente care daca au existat
Acum sunt pierdute pentru totdeauna…
Viata merge inainte,
Dar toti devenim trecut candva,
Toti plecam si lasam in urma resturi…
Imagini,vorbe ,fapte…
Azi comemorez pe toti cei care
Inca nu sunt morti.
Dar nu mai exista in viata mea…
Si ma intreb daca e mai bine asa…
Mi-e dor de ei si am nevoie de ei ?
Sau doar viata mea e asa de rea,
Incat am nevoie de vise desarte
Pentru a merge mai departe…
Astazi comemorez un destin furat
O alta viata pe care am avut-o
Si poate chiar eu am pierdut-o…
Merg mai departe….
Insa ce ma tine pe drum
E trecutul meu
Si vise trecatoare…
Sperante despre viitor,
Neputinta sa merg mai departe…
Prea obosita sa o iau de la inceput,
Ma scufund in trecut…
Astazi comemorez viata mea,
Ceea ce pot numi ca am trait…
Acum sunt doar un mort care respira,
Plimbandu-se printre umbrele trecutului,
Fara speranta pentru prezent…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu