joi, 17 septembrie 2009

UITARE

Imi caut linistea si uitarea,
Sa razuiesc cu lama fiecare atingere a ta,
Minciunile tale sa le arunc in vant,
Sa ard soaptele fierbinti…
Ma mistuiesc de dorul tau,
Noptile sunt tot mai lungi.
Privesc cum dispare luna
Si astept zorii…
Singuratatea doare,
Amintirile ma sufoca.
Deschid geamul sa intre ploaia,
Sa ma spele de saruturile tale dulci,
Sa stearga parfumul tau de pe mine…
Ma indrept in noapte.
Cu strigoii in minte
Si nu ma sperie nimic,
Decat umbra ta care ma impresoara,,,,
Alerg in continuare,
Sa scap de un cosmar,
Nedandu-mi seama ca il port cu mine,
Ca un blestem dat de ursitoare…
Uitarea va veni candva,
Pana atunci te voi purta
In simturile mele.
Pe pielea mea k niste hieroglife,
In respiratia mea care era tot una cu a ta,
Vise implinite….
Pana cand ochii i-am deschis
Si tu nu mai erai…
Doar mirosul tau persista
Si nu ma lasa sa uit….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu