joi, 17 septembrie 2009

RAZBUNARE

Imi bag pula si forez inainte,
Viol etern si singuratic…
Ma fute viata sau o fut eu pe ea ?
Oricum ar fi,eu raman deasupra,
Ca ramasitele fregatelor dupa furtuna,
Ca hoiturile dupa macel.
Invingatorii nu mor nicodata,
Raman in memoria eternitatii
Ca Don Quijotes in amintire
Nemuritori si indrazneti,
Deasupra orasului ingropat in gunoaie,
Laturi si zdrente umane
Care au incercat sa distruga
Vesnicia sufletului liber de cuceritor.
Ura mea creste cu ritmul inimii,
Respir ura si vreau sange,
Cer razbunare impotriva vietii.
Lacrimile se platesc cu sange,
Prin venele mele curge fiere,
Satisfactia orgoliului ranit,
A inimii calcate in picioare,
A spiritului pe care toti cei care
Incearca sa-l infranga…
Am un penel ascutit,
O inima plina de venin
Ura cat sa va cuprinda pe toti
Si neindurare fara margini…
Nu e loc de iertare,
Mila e un cuvant ipotetic
Viata e doar o utopie
Iar moartea o sa o implorati cu totii,
Viermi neputinciosi care mi s-au pus contra.
In viata totul se plateste,
A venit si vremea mea…
Strazile se inunda cu sangele vostru
Sa spele minciunile,tradarile si prostia…
Va urasc pe toti !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu